Tuesday, May 10, 2011

This & That!

1. May 3rd was my misters & I's 1 YEAR ANNIVERSARY! Clap clap! Yay! He was such a sweet tart & surprised me with flowers at work! I say surprised because we were gonna wait till i visit to do any celebrating!
I dont know how he found the florist he uses but they never disappoint! Always the most gorgeous big luscious flowers! :) 

2. I finally bought my tickets for Vegas last week! Im so stinkin excited to be visiting my hunka dunk in 9 days!!!

3. Last Friday i got to see Meryll Haggard & Trace Adtkins live in concert w fantastic seats! Thanks to my lovely best friend, who has the best lick and wins something from the local country radio station WEEKLY! 

4. Guess who made a trip to Nordstroms for a few new pairs of jeans? <----this girl! Thank you Lordy, cuz i needed em! And to celebrate, i rewarded myself:


Now this looks like the perfect day to me! <3

5. Throwing my sister a surprise birthday party this Saturday! Im sooo behind! BUT i have made my first purchase towards the party, MASON JARS! For this :
 I will be replicating these :)
A few of things on the menu are Grilled Skewered Shrimp! So if you have recipes for that, pass em on!
Corn on the Cob
Mini Hamburgers
Roasted Potatoes
& other random good food!

6. HAVE I MENTIONED HOW EXCITED I AM TO BE VISITING THE MISTER? :p 
I know i know, the caps. Thats what 4 months does to ya! haha :)

Night tootsies!

4 comments:

Megan said...

YAYYYY for u getting to see your man and congrats on 1 year!!!!! and im loving the new blog design :-) hope ur having a good week!

Dale said...

Your blog is so cute and I love these pics. haha, i always go to In & Out after shopping on weekends and I think it's so cool you're using mason jars for the bday party, I like that idea! ALSO congrats to you and your man. Have a great time in Vegas

Thanks for checking out my blog
Following you now

xoDale
www.savvyspice.blogpot.com

Fash Boulevard said...

omg. surprise parties are the best. take lots of pictures. super excited i found your blog. I'm a new follower, I hope you will as well. I started my blog 2 months ago. It's all about celebrity fashion from the point of view of an LA stylist. I moved to cali last year after graduating back in the south and I can't get enough of your blog. Would love if you could stop by to see multiple post a day on all the latest celebrity fashion news. Would love your support. xoxo

www.fashboulevard.blogspot.com

Melina said...

awesome pics!
xx